راه حل مشکلات کشور مدیریت انقلابی و عقلانی است



واحدهای تولیدی مکلف به درج «قیمت تولید» روی کالاها شدند


تهران-ایرنا- ستاد تنظیم بازار تمامی واحدهای تولیدی را مکلف کرد به…


  • دومین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه برگزار می‌شود


    دومین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه برگزار می‌شود


    تهران- ایرنا- مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه اعلام کرد: دومین…


  • دیدار سفیر ایران با مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد
    P>به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم محمدرضا زینالی صبح امروز در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید اسماعیلیان بندرلنگه ضمن ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان، گفت: تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) راهبردی اساسی برای همه مسئولان است.


    فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب شرق افزود: مبانی فکری، اخلاقی، رفتاری، مدیریتی و… مقام معظم رهبری از آغاز رهبری ایشان تاکنون هدفمند و دارای پیوند عمیق به یکدیگرند و در صورتی که کسی آنها را به خوبی بشناسد به منظومه منظمی از آموزه‌های اسلام و انقلاب دست پیدا می‌کند که در صحنه‌های حساس و در مواجهه با حوادث هرگز دچار اشتباه و تردید نمی‌شود.


    زینالی در ادامه خطاب به کارکنان وظیفه، تصریح کرد: در دوران خدمت مقدس سربازی قدر دوران جوانی خودتان را بدانید و تمامی توان و قوای شما باید به سمت رشد یافتگی ذهنی، شکوفا کردن استعدادها و در نهایت اعتلا و سرافرازی ایران عزیز باشد.


    وی خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات کشور، همان مدیریت انقلابی و عقلانی است؛ هر شخصی در هر جایگاهی مشغول انجام وظیفه است باید وظایف محوله را با تعهد، تعصب و وجدان کاری ایفا کند.